Time of Training - Page 24

June 21st, 2012, 11:50 am

     Average Rating: 5.00      
-----

Author Comments:

Loverofpiggies, June 21st, 2012, 11:50 am     Reply


Wallis, I be checkin yo ass every day brutha.

Enjoy!

Advertisement, August 21st, 2017, 10:49 am     Reply


Post A Comment

User Comments:

Complete Stranger, June 21st, 2012, 11:57 am     Reply


I read the page, but my eyes are being constantly drawn to Wallis' sunglasses.

BITCHES LOVE SUNGLASSES

Raine-chan, June 21st, 2012, 12:31 pm     Reply


Best sunglasses 8D

pokesam, June 21st, 2012, 1:32 pm     Reply


Hey Wallis. Fork over your sunglasses.

ToxicBreeze, June 21st, 2012, 1:33 pm     Reply


lol the chibis x'D

also Wallis them shades are fabulous~

TheSerialPanda, June 21st, 2012, 1:34 pm     Reply


BITCHES LOVE SUDDEN MOOD CHANGES

bluestarkokoro, June 21st, 2012, 1:43 pm     Reply

SUUUP BITCHES!!!
I wasn't expecting that. XD Wallis and is mood changes are awesome.

CityBreak, June 21st, 2012, 2:15 pm     Reply


@TheSerialPanda: LIKE BITCHES LOVE DRAGONITE

AlkseeyaKC, June 21st, 2012, 3:18 pm     Reply


LOL those shades! XD

tezzle, June 21st, 2012, 3:52 pm     Reply


It's okay Wallis.

I was.

greenapple, June 21st, 2012, 4:05 pm     Reply


cool sunglasses! :D

BattleStarX, June 21st, 2012, 4:07 pm     Reply


My reading experience for this page...

Serious, serious, serious, serious, serious, aww it's gonna get gushy, what the..., rofl. Way to throw a curve ball, Piggy.

Love your shades, Wallis.

Sonic-ock, June 21st, 2012, 4:51 pm     Reply


Straight to the operator? WOW! The joys of modern technology.

jack (Guest), June 21st, 2012, 9:21 pm     Reply


Wallis doesn't have nipples... o.o is that weird in Gloomverse? Maybe everyone doesn't have them.

Seven Rain, June 21st, 2012, 10:02 pm     Reply


I CAN'T CHECK IT OUT OF LOP DON'T DRAW IT, BIG W. D:

lilmissbunnybitch, June 21st, 2012, 10:33 pm     Reply


@jack: oh my god jack you don't just ASK people why they don't have nipples!

StupidGenious, June 21st, 2012, 10:34 pm     Reply


lol wallis...I was shipping before but now I'm totally shipping assistant/harold xD

Magusman, June 21st, 2012, 11:19 pm     Reply


And in his own unique way Wallace becomes the good guy and looking out for Assistant nwn

*Suki*, June 22nd, 2012, 2:41 am     Reply


XDDDD Best entrance EVER.

jack (Guest), June 22nd, 2012, 11:32 pm     Reply


but there's nipples on his statue on the cover page for time of training! Did wallis have the sculptor sculpt him that way because he was self conscious?

sleepy_pirate, June 25th, 2012, 11:43 pm     Reply

SHIT I'M SHIPPING AGAIN
Dammit Harold, stop being so SENSITIVE. It's giving me FEELINGS

noodleXarms24, July 4th, 2012, 7:48 pm     Reply

Color
Your comic is the most flippin colorful comic i have ever seen........I LOVE IT!!!!!!! lol Wallis is awesome with his mood swings

Azure_Dementia, July 15th, 2017, 11:53 am     Reply


@Complete Stranger:
This made me laugh so hard, wtf.
Brah, just get some sunglasses. Bitches love sunglasses.
Lemme smash

s p o n s o r s

P A T R E O N S T U F F

If you really love what I do, please consider donating to my Patreon! Support helps keep updates coming, along with publishing, and all sorts of other neat things! Patrons receive private livestreams, along with being able to see updates early!

I work to provide my content, free of charge, but to insure the future of my work- or even just to throw a little support my way, will mean the world to me! Click the image above or below if you're interested, and thank you again!

Quantcast