Presents and Petunias 2 - Page 13

February 10th, 2013, 9:04 pm

     Average Rating: 5.00      
-----

Author Comments:

Loverofpiggies, February 10th, 2013, 9:04 pm     Reply


Assistant you're creeping him out stop it.

Enjoy!

Advertisement, June 28th, 2017, 8:55 am     Reply


Post A Comment

User Comments:

H0lyhandgrenade, February 10th, 2013, 9:08 pm     Reply


Dude Harold stop teasing tell us 8V

MidnightFrog, February 10th, 2013, 9:13 pm     Reply


lol dat face...

Psychikos, February 10th, 2013, 9:13 pm     Reply


It's nice to know that we have assistant to take on the fans' collective resolve and feelings :>

PseudoKat, February 10th, 2013, 9:21 pm     Reply


Let me love baby Harold more.
And these heart-to-heart chats.
Kai thx bai.

BattleStarX, February 10th, 2013, 9:26 pm     Reply


Creepy Assistant is a go.

Miles Hikari, February 10th, 2013, 9:32 pm     Reply


Have I ever mentioned how much I love the faces you do for Assistant?

GiggleButts (Guest), February 10th, 2013, 9:40 pm     Reply


oh god assistant i love you and your creepiness!

Complete Stranger, February 10th, 2013, 9:57 pm     Reply


That last panel is MAGICAL XD

Raine-chan, February 10th, 2013, 10:06 pm     Reply


Aha they'd make a great couple 8D

lilmissbunnybitch, February 10th, 2013, 11:04 pm     Reply

pffft
assistants bein a creepy little shit XD (and we love her for it)

GenesisInk, February 10th, 2013, 11:36 pm     Reply


He's going to tell us all a story about how his life got flip-turned upside down.

BonesxPC, February 11th, 2013, 12:19 am     Reply


Geez, Assitant. Dat face in the last panel.

Shadowpie, February 11th, 2013, 12:52 am     Reply


Dear LoP,
You are the goddess of expressions.

Twinkel13, February 11th, 2013, 3:17 am     Reply


that's me, right there, with everything XD
I hate secrets.

GONE, February 11th, 2013, 8:45 am     Reply


I just noticed that she's the living embodyment of the fandom inside the comic. Kind of like Caliope in Homestuck :P

Mjkat, February 11th, 2013, 8:08 pm     Reply


dat face doe...

SinClair95, February 12th, 2013, 9:12 pm     Reply


... creeper :3

Guest, February 12th, 2013, 11:16 pm     Reply


ASSISTANT'S A JINX!!(in Pokemon terms)

Guest, February 13th, 2013, 4:29 am     Reply


Her face tho! XD

cute (Guest), February 15th, 2013, 11:13 pm     Reply


omg assistant is just so funny XD Harold x Assistant forever~

Thisguy (Guest), November 15th, 2015, 10:42 pm     Reply

uh-
What the fudge.

Glitchy (Guest), July 29th, 2016, 10:44 am     Reply


yep we cant be serious for one page

s p o n s o r s

>p>

P A T R E O N S T U F F

Quantcast