Cupcakes and Rainclouds - Page 1

March 24th, 2013, 12:32 am

     Average Rating: 5.00      
-----

Author Comments:

Loverofpiggies, March 24th, 2013, 12:32 am     Reply

I had a lot of crazy ideas for this part, but putting them into practice I don't know if this is as attractive as I hoped, or if its just weird. Either way this took MUCH longer then normal pages, haha. Enjoy!

Advertisement, December 17th, 2017, 5:05 pm     Reply

Post A Comment

User Comments:

Almightyra, March 24th, 2013, 12:34 am     Reply

uh-huh (first finally!)

The_Hankerchief, March 24th, 2013, 12:37 am     Reply

THE CAKE IS A LIE.

Nokob (Guest), March 24th, 2013, 1:49 am     Reply

Hahaha, I love that iStockphoto watermark. Man, this whole page is great; you can really feel the insanity :D

Giblet, March 24th, 2013, 2:07 am     Reply

aaaand now im thinking of joffrey in drag....

lilmissbunnybitch, March 24th, 2013, 2:58 am     Reply
WHY ARE YOU POSTING AT 1 AM

This page is so pink it hurts



Edit: is that game of thrones I spy?

RedJac, March 24th, 2013, 3:08 am     Reply

I think it looks attractive. Different, but attractive.

BattleStarX, March 24th, 2013, 7:09 am     Reply

Weird? In Gloomverse?

No, I don't see that as a problem, Piggy.

ThalLeal, March 24th, 2013, 7:48 am     Reply

Lovely page, as always.
But, I'm sorry to say that, I think you made a typo there. It should be "more beautiful than", not "then".

Sorry for being boring. It's just because wrong grammar is a pet peeve of mine.

Miles Hikari, March 24th, 2013, 8:53 am     Reply

Cupcake really IS insane huh?

Zanudikkotik, March 24th, 2013, 9:28 am     Reply

love that page XD made me laugh so much lol

sorry if I'm being annoying but I think there is another typo which is "And (was) more beautiful than any other woman ever" sorry if that is not the case .___.

pokesam, March 24th, 2013, 11:28 am     Reply

Is that the Iron throne I see

Raine-chan, March 24th, 2013, 11:41 am     Reply

This is going to end badly isn't it XD

Raspberl, March 24th, 2013, 12:17 pm     Reply

Ohmagosh who could this prince be. I'm on the edge of my seat in anticipation. *_*

Complete Stranger, March 24th, 2013, 12:28 pm     Reply

I can tell this will be awesome. I see the future!

remington, March 24th, 2013, 3:41 pm     Reply

This page is off the chain. Making purposefully crazy or crappy looking stuff is definitely harder than making normal stuff!

kolda, March 24th, 2013, 6:02 pm     Reply

The first thing I literally said was $h*t that's alotta pink

GenesisInk, March 24th, 2013, 10:44 pm     Reply

I lol'd at the Iron Throne. Thank you for that.

Loverofpiggies, March 24th, 2013, 11:03 pm     Reply

@Almightyra: dang, I never get first. ):

@The_Hankerchief: HAHA NEVER HEARD THAT BEFORE. I still think you're swell, just nevermind me, haha.

@Nokob (Guest): Dude thank you!! Yeah I wanted to make it very painfully clear, with bad clipart and copyrighted images. Yeeeeaaahhhh!

@Giblet: Oh NO don't say that, then I'll think of it!

@lilmissbunnybitch: I posted super late because it took me a while to play around and edit this page. >: And yes, cuz Game of Thrones is amazing!

@RedJac: Thanks!

@BattleStarX: Ha, thanks for the input. :D

@ThalLeal: Don't worry, its fixed!

@Miles Hikari: Yeeeeeep!

@Zanudikkotik: I sort of like the way I phrased it, even if it may be gramatically incorrect? Cake Girl doesn't actually speak all that properly and sometimes her language is meant to be awkward.

@pokesam: The best iron throne ever!

@Raine-chan: Now why would you think that??

@Raspberl: WHO KNOWS? Jeese I want to know too!

@Complete Stranger: Dang, will I be rich in the future?

@remington: It really WAS hard to figure out how to edit all these images and make them flow together, but now I got the jist of things. :D Thanks!

@kolda: Thats exactly what Cake Girl's mind looks like. Frightening isnt it?

@Molly-sama: Dang why does everyone think that?

@GenesisInk: No probs, I wanted to put a throne in and the first thing that popped into mine was GoT, and I was like 'sure why not!'

Mr.Skeptical, March 26th, 2013, 10:03 am     Reply

The "just thrown together from a bunch of stuff" quality goes to say a lot about cake girl here (or at least I assume it's cake girl.) Nicely done :D

Thisguy (Guest), November 16th, 2015, 4:41 pm     Reply
WARNING WARNING WARNING

INSANE NARRATOR DETECTED!

Just Another Fangirl (Guest), June 16th, 2016, 9:03 pm     Reply
Steven Universe??

RoseQuarts.

Ketchupismy911 (Guest), April 18th, 2017, 7:39 am     Reply

That lady looks like a rose threw up on her so much PINK!

Ketchupismy911 (Guest), April 18th, 2017, 7:40 am     Reply

That lady looks like a rose threw up on her so much PINK!

SansTheCutie, September 30th, 2017, 9:25 am     Reply

that stockphoto watermark tho

Guest, December 13th, 2017, 9:42 am     Reply

Oh my gosh did u literally just put the throne of swords in the background and color it pink XD hahahaha!

Post A Comment

s p o n s o r s

P A T R E O N S T U F F

If you really love what I do, please consider donating to my Patreon! Support helps keep updates coming, along with publishing, and all sorts of other neat things! Patrons receive private livestreams, along with being able to see updates early!

I work to provide my content, free of charge, but to insure the future of my work- or even just to throw a little support my way, will mean the world to me! Click the image above or below if you're interested, and thank you again!

Already have a Patreon? If you're in the 5 dollar or above tier, login to see pages a day early!

Quantcast